Οι παραγγελίες από 1-30/8 θα εκτελεστούν από 1/9/21. Καλές Διακοπές !

Login to your account

Username *
Password *

hide

210 3828286

Τηλέφωνο παραγγελιών

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο!
Larousse Μεγάλη Θεματική Εγκυκλοπαίδεια Larousse Μεγάλη Θεματική Εγκυκλοπαίδεια.. Product #: 9789604690572 Regular price: €5.00 €5.00 Σε απόθεμα

Larousse Μεγάλη Θεματική Εγκυκλοπαίδεια

Larousse Μεγάλη Θεματική Εγκυκλοπαίδεια

Κατασκευαστής:
Κωδικός προϊόντος: 9789604690572
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Εκδότης: Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη
Σελίδες: 254

€5.00

Η "Μεγάλη Θεματική Εγκυκλοπαίδεια Larousse" είναι ένα σύγχρονο βοήθημα 16 τόμων, προσφορά του μεγάλου γαλλικού εκδοτικού οίκου Larousse και της εφημερίδας "Τα Νέα". Κατάλληλη για όλη την οικογένεια, η εγκυκλοπαίδεια Larousse έχει σχεδιαστεί και δομηθεί με τέτοιον τρόπο που να προσφέρει στον κάθε ενδιαφερόμενο ένα πλήθος έγκυρων πληροφοριών παγκοσμίου ενδιαφέροντος. Η εγκυκλοπαίδεια που κρατάτε στα χέρια σας καλύπτει μία ευρύτατη γκάμα θεμάτων και καθίσταται έτσι πολύτιμο βοήθημα για το μαθητή, τον οποίο βοηθά να βελτιώσει τις επιδόσεις του, το σπουδαστή, το φοιτητή, αλλά και όλη την οικογένεια. Το έργο, στο πλαίσιο πάντα της διεκόλυνσης του αναγνώστη αλλά και με τη λογική της όσο το δυνατόν πληρέστερης κάλυψης των θεμάτων, χωρίζεται σε 4 ενότητες (Ι - Ιστορία και τέχνες, ΙΙ - Επιστήμες της γης και αστρονομία, ΙΙΙ - Άνθρωπος και κοινωνία, ΙV - Γενικές επιστήμες και έμβιος κόσμος, ήτοι 16 τόμοι συνολικά), η κάθε μία εκ των οποίων εξαντλεί μια ομάδα συναφών θεμάτων. Την έκδοση συνοδεύουν πλαίσια με πρόσθετες πληροφορίες και ανάλυση των κυριότερων όρων, καθώς και πλούσια εικονογράφηση. Επιπλέον, η ελληνική έκδοση, τηρώντας απόλυτα τις προδιαγραφές ποιότητας του ξένου έργου, προχωρά ένα βήμα παραπέρα και εμπλουτίζει τα θέματα που αφορούν την Ελλάδα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία (στατιστικά, επιστημονική έρευνα, κλπ.), ώστε να καταστεί έργο αναφοράς και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του Έλληνα αναγνώστη. Η επιστημονική επιτροπή της ελληνικής έκδοσης του έργου αποτελείται από τους: - Θεοδόση Πελεγρίνη, καθηγητή φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών - Σωκράτη Δεληβογιατζάκη, καθηγητή φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Μακεδονίας - Αριστέα Σιδέρη - Τόλια, καθηγήτρια λατινικής φιλολογίας Πανεπιστημίου Πελοποννήσου - Κλήμη Ναυρίδη, καθηγητή κοινωνικής ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών - Ανδρέα Μάνο, αναπληρωτή καθηγητή φιλοσοφίας Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης - Παναγιώτη Παπατζάκο, επίκουρο καθηγητή φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών - Γεώργιο Στείρη, λέκτορα φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών - Ευάγγελο Πρωτοπαπαδάκη, διδάκτορα φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών - Μιχάλη Ευστρατίου, φυσικό - Δημήτρη Καραντινό, μαθηματικό - Αντώνη Φραγκίσκο, βιολόγο Ο δωδέκατος τόμος περιλαμβάνει τα κεφάλαια: - Μάρκετινγκ - Επικοινωνίες και μέσα μαζικής ενημέρωσης

ISBN: 9789604690572
Συγγραφέας:
Εκδότης: Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη

Φίλτρα Αναζήτησης

Επισκεφθειτε μας

hideΧαριλάου Τρικούπη 53 - 55, 10681 Αθήνα

hideΤηλέφωνα: 210 3828286 , 210 3846061

hideinfo@vivliopazaro.com

Ωραριο Καταστηματος

hideΔευτέρα - Παρασκευή -------- 9πμ - 6μμ

hideΣάββατο      ---------------------- 9πμ - 6μμ

hideΚυριακή     ----------------------- Κλειστά

Join In

Βρείτε μας στα social media

 

Newsletter

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις